Sljedeći rad
Enosophia TRS No.5 Bruketa&Žinić&Grey

Opis projekta
Enosophia je hrvatski vinski brend koji svojim djelovanjem želi pozitivno utjecati na okruženje i na tom tragu ga educirati. Tako je nastalo ime Enosophia koje na grčkom znači mudrost vina (od riječi enos = vino i sophia = mudrost). Brend je usmjeren na mlađe ljude i zato je prvo vino u Hrvatskoj koje ima interaktivnu etiketu. Uz pomoć AR-a, s etikete graševine TRS No. 5 se preko mobilne aplikacije očitava posebno skladana glazba koja, prema istraživanjima, poboljšava okus vina. Ime TRS No.5 referenca je na graševinu kao najrasprostranjeniju sortu hrvatskih vinograda koja čini svaki peti trs pa i linije u dizajnu asociraju na trsove u vinogradu.
Posjeti web stranicuOpis projekta
kreativna direkcija
Nikola Žinić, Davor Bruketa,
umjetnička direkcija
Andrea Knapić
digitalni dizajn
Iva Marenić
voditeljica produkcije
Vesna Đurašin
strategija
Željka Zrnić
suradnici
Ivan Maričić (direktor – Osilovac d.d., Enosophia), Igor Bušljeta (direktor sektora marketinga, Nexe), Martin Kovačević (glavni enolog, Enosophia), Lucija Kužir (voditeljica vinogradarsko-vinarske proizvodnje, Enosophia), Jenette Šimić (marketing i odnosi s javnošću, Enosophia), Tena Abičić (specijalistica digitalnog marketinga, Nexe); Bruketa&Žinić&Grey: Petra Peršić Blažičko, Dina Borošić (voditeljice projekta), Iva Bolta, (voditeljica digitalne strategije i kreative ), Mia Matijević (social media menadžerica), Radovan Radičević (voditelj DTP odjela), Tvrtko Karačić (videoanimacija), Tessa Bachrach Krištofić, Franka Tretinjak, Dina Milovčić (NJI3) (dizajn), Delta Reality (AR mobilna aplikacija), Pocket Palma (glazba)
Naručitelj
Osilovac, Feričanci
Realizirano
07/2021


Prethodni rad