Sljedeći rad
Brigometar Bruketa&Žinić&Grey

Opis projekta
Protekle tri godine bile su teške za stanovnike Hrvatske. Državu su potresli snažni potresi, po stopi smrtnosti od Covida 19 Hrvatska je bila osma u svijetu po glavi stanovnika, a rat u Ukrajini otvorio je stare rane jer je i sama Hrvatska, ne tako davno, pretrpjela rat. Sve to rezultiralo je alarmantnim porastom problema vezanih uz mentalno zdravlje. Brigometar je digitalni citylight s ugrađenim kamerama i softverima baziranima na umjetnoj inteligenciji koji analiziraju mišiće lica i mjere zabrinutost prolaznika. Cilj je bio istaknuti važnost brige za mentalno zdravlje, a oni najzabrinutiji na poklon su dobili preventivni pregled u poliklinici.
Posjeti web stranicu
Opis projekta
copywriting
Ivan Golubić
kreativna direkcija
Davor Bruketa
umjetnička direkcija
Ivana Momčilović
dizajn
Toni Buršić
suradnici
Croatia osiguranje: Marija Jakeljić (direktorica marketinga), Zrinka Jugec (voditeljica marketinških komunikacija), Mirela Jakšić (ekspert za marketinške komunikacije); Bruketa&Žinić&Grey: Roberta Kranjec (direktorica projekta), Karla Katanec (voditeljica projekta), Anja Pečovnik (voditeljica videoprodukcije), Tvrtko Karačić (videoanimacija); Go2digital: Dean Udatny (direktor marketinga), Hrvoje Bandov (R&D direktor), Dario Belić (umjetnički direktor), Maro Majstorović (direktor specijalnih projekata), Viktor Pučar (direktor prodaje); Millenium promocija: Ana Šimić (media direktor); Dubravko Robić (kompozitor glazbe), Martina Crnković (koordinatorica produkcije), Toni Mažuranić (glumica), Marino Vuletić (VFX artist), Mario Mlakar (redatelj), Frane Pamić (direktor fotografije)
Naručitelj
Croatia osiguranje, Zagreb
Realizirano
10/2021

Prethodni rad