Sljedeći rad
Enosophia Matarouge Bruketa&Žinić&Grey
Opis projekta
Enosophia je hrvatski vinski brend koji svojim djelovanjem želi pozitivno utjecati na okruženje i na tom tragu ga educirati. Tako je nastalo ime Enosophia koje na grčkom znači mudrost vina (od riječi enos = vino i sophia = mudrost). Brend je usmjeren na mlađe ljude i zato je prvo vino u Hrvatskoj koje ima interaktivnu etiketu. Enosophia Matarouge je rosé vino na čijoj se etiketi pretapaju ružičaste nijanse različitih vrsta roséa. Uz pomoć AR-a (proširene stvarnosti), s etikete se preko mobilne aplikacije može naučiti više o najpoznatijim svjetskim rosé regijama
Posjeti web stranicuOpis projekta
kreativna direkcija
Nikola Žinić, Davor Bruketa,
digitalni dizajn
Iva Marenić
voditeljica produkcije
Vesna Đurašin
strategija
Željka Zrnić
suradnici
Ivan Maričić (direktor – Osilovac d.d., Enosophia), Igor Bušljeta (direktor sektora marketinga, Nexe), Martin Kovačević (glavni enolog, Enosophia), Lucija Kužir (voditeljica vinogradarsko-vinarske proizvodnje, Enosophia), Jenette Šimić (marketing i odnosi s javnošću, Enosophia), Tena Abičić (specijalistica digitalnog marketinga, Nexe); Bruketa&Žinić&Grey: Petra Peršić Blažičko, Dina Borošić (voditeljice projekta), Iva Bolta, (voditeljica digitalne strategije i kreative), Mia Matijević (social media menadžerica ), Radovan Radičević (voditelj DTP odjela), Tvrtko Karačić (videoanimacija); NJI3: Tessa Bachrach Krištofić, Franka Tretinjak, Dina Milovčić (dizajn), Delta Reality (AR mobilna aplikacija)
Naručitelj
Osilovac, Feričanci
Realizirano
07/2021
Prethodni rad