Sljedeći rad
Uroni Fabular branding
Opis projekta
URONI je novi brend prirodnih mirisnih svijeća na bazi sojinog voska. Ime brenda poziva potrošača da uroni u osjećaj opuštanja, u miris šume, energičnog vala. Slogan Scent You Can Feel komunicira da se ovaj miris osjeća cijelim bićem. Elegantni, minimalistički logotip inspiriran je zaobljenim oblicima voska te izduženim slovima koja izgledaju kao da su “uronjena”. Ilustrirani simboli i pastelne boje inspirirani su motivima netaknute hrvatske prirode. Slovo “U” iz logotipa je inspiracija za produkt dizajn. Kako bi se simbolički prikazao doživljaj uranjanja u miris svijeće, teglica dobiva utor nastao uranjanjem druge teglice u nju. Produkt dizajn vodio je računa i o održivosti.
Posjeti web stranicuOpis projekta
art direkcija, dizajn, ilustracija
Maja Bagić Barić
strategija brenda, kreativna direkcija, naming consultant, copywriting
Anja Bauer
senior brand consultant
Petra Despot Domljanović
produkt dizajn
Goga Golik
fotografija
Marija Laća
senior brand implementor
Jelena Mezga
Naručitelj
CREO LAB GROUP, Zagreb
Realizirano
12/2021
Prethodni rad