Sljedeći rad
UNboxing by IGEPA Plana Bruketa&Žinić&Grey

Opis projekta
Zadatak je bio pokazati kako papiri distributera papira IGEPA Plana čine razliku pri dizajnu pakiranja. Kako bi to dokazali, autori su proveli neuroznanstveno istraživanje čiji je dio bila IGEPA kutija. Sastoji se od osam manjih kutija poslaganih jedna u drugu. Diskretna izvana, IGEPA kutija krije brojna iznenađenja raznih oblika, grafika i tehničkih te izvedbenih rješenja. Provedeno istraživanje, u kojem su sudionici trebali otvoriti najprije običnu, a zatim IGEPA kutiju, pokazalo je kako IGEPA kutija ima 50% bolje EEG rezultate i gotovo 67% više emocionalnih vrhunaca u usporedbi s „običnim“ kutijama, dokazujući tako da je dizajn pakiranja jednako važan kao i njegov sadržaj, ako ne i više.
Posjeti web stranicuOpis projekta
kreativna direkcija
Davor Bruketa
senior copywriter
Vanja Činić
copywriter
Andrej Gagić
dizajn, ilustracija
Dora Kasun
dizajn
Matej Vučković, Filip Latin
umjetnička direkcija
Tomislav Šestak, Mirna Ptiček
digitalni dizajn
Iva Marenić
voditeljica produkcije
Vesna Đurašin
strateško planiranje
Josip Buzov
suradnici
Igepa Plana: Mihaela Franjić (voditeljica prodaje); Bruketa&Žinić&Grey: Ana Krstić (izvršna voditeljica projekta), Valentina Bugarin (direktorica projekta), Radovan Radičević (voditelj DTP odjela), Anja Pečovnik (voditeljica video produkcije), Domagoj Kunić (fotografija), Printera, Offset tisak NP GTO, Sitotisak i dizajn Cvirn, Markek (tisak)
Naručitelj
IGEPA Plana, Zagreb
Realizirano
10/2020





Prethodni rad