Sljedeći rad
Otkrij Varteks Agencija Señor
Opis projekta
Uz suvremenost u novoj Varteksovoj kolekciji vrijeme je i za suvremenost u komunikaciji. Za polazišnu točku koja iskreno komunicira s potrošačem korištene su predrasude koje su zaintrigirale stare i privukle nove generacije da — otkriju Varteks. Kampanja je započela teaser porukama na billboardima koje su odražavale ključne probleme u percepciji branda. U reveal fazi te su poruke prelijepljene vizualima koji otkrivaju novi Varteks. Fotografije modela u statement komadima iz nove kolekcije sampouzdani su odgovor na postojeću percepciju i poziv na preispitivanje. Stilizirani kadrovi u odvažnim kombinacijama demantiraju staro i pozivaju na otkrivanje novog.
Opis projekta
agencija
Señor, Zagreb
kreativna direkcija
Vanja Blumenšajn, Jurica Ćorluka
strateška direkcija
Iva Kaligarić
account manager
Danijela Maričević
copywriting
Lucija Drača
art direkcija
Andrej Filetin (Filburg)
dizajn
Joanna Pellizer (Filburg)
brend komunikacija
Mila Marina Burger (Filburg)
DTP
Mišel Kovačić
suradnici
Produkcija More Magnets (producenti: Filip Filković Philatz, Renata Lučić, Zlata Cetina Terzić, Marta Radoš), Ivan Stojiljković (redatelj), Denis Butorac (fotografija), Lazar Bogdanović (DOP), Stefan Rokvić (montaža), Iva Rodić (scenografija), Bad Daughter (glazba), Milena Mršić (stilistica kose, glamour), Simona Antonović (šminka), Ana Nikačević (modna stilistica); Varteks: Tomislav Babić (predsjednik uprave), Martina Vrdoljak Ranilović (kreativna direkcija), Robert Tolić (dizajn / design), Mirjana Droptina (izvršna direktorica za razvoj); Karlo Stojčević (konzultant, Tvoj Domagoj)
Naručitelj
Varteks, Varaždin
Realizirano
03/2022
Prethodni rad