Sljedeći rad
Dorina Studio Sonda
Opis projekta
Dorina je u proteklih 25 godina više puta drastično mijenjala izgled te nije uspostavljena dosljednost brenda kroz ambalažu, što je slučaj kod konkurencije. Cilj je zato bio smisliti ikonički dizajn koji će dovesti do dugoročno bolje vidljivosti na policama i percepcije cjelovitosti ponude. Odabran je suvremeniji kod karakteristične crvene boje koji je standardiziran za sva pakiranja, materijal je unaprijeđen, a logo minimalno izmijenjen kako bi linija čokolade podsjećala na suvremeni „smile“ emotikon. Za prezentaciju okusa korišteni su grafički elementi Kraševih čokolada iz 80-ih. Prikaz okusa je standardiziran, ali i razrađen da komunicira širinu okusa.
Opis projekta
kreativna direkcija, dizajn, fotografija, copy
Jelena Fiškuš, Sean Poropat
dizajn
Aleksandar Živanov, Martina Ukić, Sanda Maričić
account director
Mladen Gvozden
Naručitelj
Kraš, Zagreb
Realizirano
03/2022
Prethodni rad