Sljedeći rad
Jamnica Botanica Señor

Opis projekta
Jamničin novi proizvod zamišljen je kao brand ekstenzija tržišnog lidera koja će pomladiti percepciju istoga. Ova infuzija voća, bilja i gazirane mineralne vode, bez dodanih šećera, boja i aroma pozicionira se u vlastitoj natural indulgence kategoriji i cilja primarno na moderne žene (i muškarce) koji žele uživati. S obzirom na to da je nastalo po recepturi stručnjaka, piće je dobilo ime po grani biologije, znanosti koja proučava biljke: botanica. Jedna od ključnih brend asocijacija je pridjev „prirodno“, stoga je u grafičkom oblikovanju fokus na ilustracijama inspiriranim herbarijima i botaničkim priručnicima sa suvremenim, likovno bogatijim, premium i više fashion stilom.
Opis projekta
agencija
Señor
kreativna direkcija i copywriting
Vanja Blumenšajn
voditelj kreativnog odjela i copywriter
Jurica Ćorluka
junior copywriter
Lucija Drača
art direkcija
Alen Lipuš, Tomislav Šestak
senior dizajner
Tomislav Fabijanić
strateška direkcija
Iva Kaligarić
head of account
Danijela Maričević
account executive
Petra Brandt Barišić
account assistant
Gregor Bajić
suradnici
Ivan Stojiljković (redatelj), Aleksandar Košutić (DOP), Branimir Živković (urednik), Ana Šepić Šolaja, Mia Gvozdić Michl (produkcija, Centralna jedinica), Damir Žižić, Boris Miletić (fotografija), Vedran Klemens (ilustracija), Zvonimir Seki (direktor marketinga/ Jamnica), Kristina Hustić (rukovoditeljica grupe proizvoda / Jamnica), Matea Milinović (produkt menadžer / Jamnica)
Naručitelj
Jamnica, Zagreb
Realizirano
06/2020


Prethodni rad