Sljedeći rad
XX Pannonian Challenge Bruketa&Žinić&Grey
Opis projekta
Suradnja Festivala i njegovog sponzora A1 iznjedrio je ideju o vizualnom identitetu festivala koji odgovara njihovoj suradnji. Temelj identiteta je rimski broj XX, a tipografija, ritam i pokret, uz kolažnu ilustrativnost, čine ga živim i dinamičnim. Modularan identitet istovremeno funkcionira i na malim (Instagram, Facebook, Snapchat) i na velikim formatima (plakati, Out-of-home Advertising) te na animacijama.
Opis projekta
agencija
Bruketa&Žinić&Grey
art direkcija
Ivana Momčilović
kreativna direkcija
Žarko Veljković
senior writer
Vanja Luetić
suradnici
Bruketa&Žinić&Grey / Lorena Hrvoj (voditeljica projekta), Milica Katić (direktorica projekta), Radovan Radičević (voditelj DTP odjela), Željka Tročak, Danko Đurašin (DTP operatori), A1 Hrvatska / Lordan Kondić (direktor marketinga), Marija Jakeljić (direktorica Odjela brend i marketinških komunikacija), Vedran Hrgović (koordinator kampanja), Matija Blažotić (specijalist za kampanje), Mila Perović (viša specijalistica za planiranje digitalnih medija i komunikacije), Liliana Božić (viši stručnjak za medijsku strategiju), Dubravka Srkulj (stručnjak za digitalni marketing i društvene medije)
Naručitelj
A1 Hrvatska, Zagreb
Realizirano
06/2019
Prethodni rad