Sljedeći rad
KiKi Bruketa&Žinić&Grey

Opis projekta
Zadatak agencije bio je modernizirati pakiranje u skladu s trendovima, učiniti ga atraktivnijim te vizualno razdvojiti tri vrste bombona. Analiza je ukazala na to da KiKi ne smije izgubiti svoju ikoničnost, ali i da nove generacije imaju neka nova očekivanja i nove zahtjeve. Kako voćne karamele KiKi imaju status kultnog proizvoda, nije im potreban cijeli logotip da bi bile prepoznatljive. Zato su izbačeni svi nepotrebni elementi, a novi dizajn temelji se na ikoničkom logotipu sastavljenom od dva sloga. Veliki proizvodi trebaju velike logotipe, a u ovom slučaju svima je jasno o čemu je riječ već na prvome slogu. Uz to, poredani na polici, jedan do drugoga, formiraju beskonačan niz KiKi karamela.
Opis projekta
direktor marketinga
Nikša Farac (Kraš)
junior brand manager
Vedrana Janjić (Kraš)
chief creative officer
Nikola Žinić (B&Ž&G)
direktorica odnosa s klijentima
Maša Ivanov (B&Ž&G)
umjetnička direkcija
Davor Bruketa (B&Ž&G)
junior umjetnička direktorica
Iva Pemper (B&Ž&G)
dizajn i ilustracija
Toni Buršić (B&Ž&G)
senior designer
Leopoldina Jovanovski (B&Ž&G)
umjetnička direkcija
Andrea Knapić (B&Ž&G)
strateško planiranje
Ana Krstić (B&Ž&G)
senior copywriter
Ivan Golubić (B&Ž&G)
voditelj DTP odjela
Radovan Radičević (B&Ž&G)
Naručitelj
Kraš, Zagreb
Realizirano
07/2023

Prethodni rad