Sljedeći rad
LAQO Shape 404
Opis projekta
Prateći svjetske trendove usage-based osiguranja, agencija je kreirala prvo 100% digitalno osiguranje vozila, zamijenivši poslovnice webom i appom. Pri oblikovanju proizvoda, fokusirali su se na transparentnost, jasnoću i intuitivnost. Maksimalno je pojednostavljen proces osiguranja, a UX odluke bazirane su na testiranjima s pravim korisnicima (kroz user research i usability testing), služeći se naprednom tehnologijom. Web i aplikacija korisnicima se obraćaju prijateljski, detaljno ih vodeći kroz svaki korak.
Posjeti web stranicu
Opis projekta
kreativna direkcija
Fran Mubrin
UX/UI dizajn
Iva Čular
UX dizajn
Nikola Kovač
UX copywriting
Lana Mujičić
ilustracija
Marko Rudeš
projektni menadžment, poslovna analiza
Kimberly Pasalic
iOS Developer
Aron Balog, Bruno Bartol
android developer
Ian Rumac
Naručitelj
Croatia osiguranje, Zagreb
Realizirano
10/2020
Prethodni rad