Sljedeći rad
Fjori Fôra rebrending Design Bureau Izvorka Jurić
Opis projekta
Strategija i arhitektura brenda, verbalna komunikacija, vizualni identitet grupe, dizajn ambalaže više linija proizvoda i materijala, te web stranice. Rješenje se služi evokativnim elementima kao nositeljima prepoznatljivosti otočnog proizvoda te prenošenjem i čuvanjem motiva biljaka upotrebom tradicionalnih tehnika – herbarij, utiskivanje biljaka u glinu, papir ili platno i sl. Fjori Fôra, u hvarskom dijalektu „cvjetovi Hvara“, velika je grupa proizvoda i različiti zahtjevi apliciranja u prvi plan stavljaju monogram ff. Sustav kroz promjene tonskih skala i stila ilustracije komunicira različite vrijednosti – od vrhunske prirodne kozmetike do funkcionalnih pakiranja bio začina.
Posjeti web stranicu
Opis projekta
kreativna i art direkcija
Izvorka Jurić
verbalna komunikacija
Igor Poturić
dizajn
Izvorka Jurić, Jurica Kos
ilustracija
Jurica Kos, Marijo Franić
voditeljica produkcije
Natalija Najjar
fotografija
Jurica Kos
suradnici
Digitalni svemir (produkcija web stranica)
Naručitelj
Ćurin – obrt za poljoprivredu i trgovinu, Gdinj, Hvar
Realizirano
05/2021
Prethodni rad