Sljedeći rad
Dorina Studio Sonda
Opis projekta
Krašev brend čokolada Dorina integralno je osuvremenjen i repozicioniran u cjelovitom rasponu koji uključuje pakiranje, prateće promotivne materijale i kampanju Prelomi, s namjerom da se postigne efekt prepoznatljivost koji proizvod povijesno zaslužuje te njegova bolja vidljivost na policama. Modernizirani logo nalik je na popularne „smile“ emotikone, sva pakiranja povezana su grafičkim sustavom ambalaže koji spaja tradiciju (preuzeti vizualni elementi s klasičnih Kraševih čokoladnih pakiranja) i suvremenost, a korišten je i novi materijal. Grafički elementi s pakiranja poslužili su kao baza za kompletan set printanih, digitalnih i OOH komunikacijskih materijala, uključujući i video u stop-motion tehnici.
Opis projekta
kreativna direkcija, dizajn, copywriting, fotografije
Jelena Fiškuš, Sean Poropat
dizajn
Aleksandar Živanov, Martina Ukić, Sanda Maričić, Marina Štefančić
account director
Mladen Gvozden
TVC produkcija
MOGLO
Naručitelj
Kraš, Zagreb
Realizirano
03/2022
Prethodni rad