Sljedeći rad
DK 2022 Sven Sorić, Jelena Babić

Opis projekta
Novi vizualni identitet DK 2020/22 predstavlja radikalni rez s dosadašnjim identitetom, a informiran je novim Fuck/Love brendingom festivala. Crno-bijeli (anti)kolorit korespondira s ambivalencijom verbalne komunikacije, a dominantna ga tipografija glasno komunicira. Strogi grid naizmjeničnih horizontalnih traka omogućava prilagodbu različitim proporcijama oglasa u digitalnim i tiskanim medijima, dok šum slike i gradijenti pojačavaju dojam trodimenzionalnosti plohe. Pošto se festival nije održao 2020. godine, identitet je premijerno primijenjen 2021. prilikom dodjele strukovnih nagrada i u punoj snazi 2022. godine kada su rađene i animacije za 90m dug video zid.
Opis projekta
dizajn
Sven Sorić
brending
Jelena Babić
suradnici
Davor Bruketa, Nikola Žinić (kreativna direkcija), Sara Salamon (animacija), Tin Dožić (dizajn zvuka), Imago Ogivly (DTP)
Naručitelj
Udruga HURA, Zagreb
Realizirano
03/2022





Prethodni rad