Sljedeći rad
VK Vina Size

Opis projekta
Svrha redizajna pakiranja vina Voštinić Klasnić bila je pratiti porast imidža i cijene proizvoda. Osim dizajna etiketa, odabrani su novi materijali, nove boce i novi čepovi. Cilj je bio zadržati prepoznatljivost, ali svježom interpretacijom zadanog vizualnog jezika utjecati na dojam, te mladenački i topli karakter obogatiti nijansom premium iskustva koje pruža konzumacija ovog vrhunskog vina. Dizajn je fokusiran i na funkcionalnu vrijednost etiketa koje su važan izvor informacija za savršeno iskustvo pijenja vina. Opisni tekst o aromama te sparivanju vina i hrane, prezentiran je kroz apstraktniju formu pjesme, koja tako promiče filozofiju i ton brenda.
Opis projekta
agencija
Size
art direkcija i dizajn
Jurica Koletić
kreativna direkcija i copywriting
Andrej Virant Sadiković
strategija brenda
Ivan Fistrić
Naručitelj
Vinarija Voštinić Klasnić, Graberje Ivaničko
Realizirano
01/2020





Prethodni rad