Sljedeći rad
Veliki hrvatski naivci Señor

Opis projekta
Svakog dana velik broj ljudi nasjedne na neku od internetskih prevara, a glavni razlog je njihova naivnost, koja je podcrtana kao glavni uzrok problema jer većina na internetu naivno prihvaća stvari i tako postaje savršena meta za prevare. Veliki hrvatski naivci – ljudi koji zbog vlastite naivnosti postaju žrtve zlonamjernih internetskih prevaranata nastaju kao hommage umjetničkom pravcu iz 20. stoljeća, hrvatskoj naivnoj umjetnosti. Stoga su art direkcija i vizualni setting u kampanji logično i neminovno inspirirani istim stilom – hrvatskom naivom. Nakon portreta, velikani hrvatske online naive postali su velikani serije TV spotova u kojima su ljudi upoznali njihove nesretne online priče.
Posjeti web stranicu
Opis projekta
agencija
Señor
kreativna direkcija i copywriting
Vanja Blumenšajn, Jurica Ćorluka
art direkcija i dizajn
Damir Mazinjanin, Alen Lipuš
UX/UI dizajn
Miro Čavar
dizajn
Mišel Kovačić
account direkcija
Danijela Maričević
account executive junior
Anamarija Vuić
strateška direkcija
Iva Kaligarić
suradnici
Vedran Klemens (ilustracija), Marin Balaić, Chris Correia (animacija), Dubravko Robić (skladanje), Ladislav Župančić (fullstack development), Marina Dimić Vegec (specijalist računalnih sustava, Odjel za Nacionalni CERT ), Svan Hlača (viši tehničar, Odjel za Nacionalni CERT), Ana Smoljo (voditeljica Ureda za komunikacije, CARNET), Nino Ćosić (koordinator marketinga, CARNET), Goran Škvarč (koordinator međunarodne suradnje, CARNET)
Naručitelj
Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNET, Zagreb
Realizirano
03/2019





Prethodni rad