Sljedeći rad
Latini Studio Tumpić/Prenc

Opis projekta
Koristeći motiv karirane košulje na ambalaži dočarana je dinamiku prošlosti Istre te Hrvata iz unutrašnjosti poluotoka koji su odlazili raditi kod zemljoposjednika Talijana bliže obali. Tone, predak vlasnika brenda vrhunskog maslinovog ulja Latini, radio je krajem 19. stoljeća na zemlji kod istarskih Talijana koje su tada nazivali Latini. Jednom je kao dnevnicu od svojih poslodavaca dobio tada rijetku kariranu košulju, pa su ga njegovi mještani prozvali Latin, a to je ostao i nadimak obitelji do danas. Zbog toga je i boca maslinovog ulja odjevena u karirani uzorak s džepom u kojem se nalazi papirić s ispisanom stoljetnom obiteljskom pričom.
Opis projekta
studio
Studio Tumpić/Prenc
kreativna i art direkcija
Anselmo Tumpić
account direkcija
Sara Prenc Opačić
grafički dizajn
Anton Licul Grk
Naručitelj
Latini taste local, Svetvinčenat
Realizirano
02/2019




Prethodni rad