Sljedeći rad
Jamnica Botanica Señor

Opis projekta
Jamničin novi proizvod zamišljen je kao brand ekstenzija tržišnog lidera koja će pomladiti percepciju istoga. Ova infuzija voća, bilja i gazirane mineralne vode, bez dodanih šećera, boja i aroma pozicionira se u vlastitoj natural indulgence kategoriji i cilja primarno na moderne žene (i muškarce) koji žele uživati. Spot je zato oblikovan u maniri parfemske i modne industrije – stvorena je emotivna veza i predstavljen osjećaj koji će Jamnica Botanica ostaviti svaki puta kad dotakne vaše okusne pupoljke. Snimanje je trajalo tri dana, od čega su se dva dana na paralelnim setovima snimali time-lapse videi otvaranja cvijeća i topljenja leda, a treći dan preko igranih 30 kadrova za 30 sekundi finala spota.
Opis projekta
agencija
Señor
kreativna direkcija i copywriting
Vanja Blumenšajn
voditelj kreativnog odjela i copywriter
Jurica Ćorluka
junior copywriter
Lucija Drača
art direkcija
Alen Lipuš, Tomislav Šestak
senior dizajner
Tomislav Fabijanić
strateška direkcija
Iva Kaligarić
head of account
Danijela Maričević
account executive
Petra Brandt Barišić
account assistant
Gregor Bajić
suradnici
Ivan Stojiljkovic (režija), Aleksandar Košutić (DOP), Branimir Živković (urednik), Ana Šepić Šolaja, Mia Gvozdić Michl (produkcija, Centralna jedinica) Damir Žižić, Boris Miletić (fotografija), Vedran Klemens (ilustracija), Zvonimir Seki (direktor marketinga, Jamnica), Kristina Hustić (rukovođenje grupe proizvoda, Jamnica), Matea Milinović (vođenje proizvoda, Jamnica)
Naručitelj
Jamnica, Zagreb
Realizirano
06/2020



Prethodni rad