Sljedeći rad
Jamnica Botanica Señor

Opis projekta
Jamnica Botanica zamišljena je kao brend ekstenzija tržišnog lidera koja će pomladiti percepciju brenda. Ova infuzija voća, bilja i mineralne vode bez dodanih šećera pozicionira se u vlastitoj natural indulgence kategoriji i cilja na urbane žene (i muškarce) koje žele uživati. Element razlikovanja od sličnih mikseva bile su biljke koje su bile inspiracija za imenovanje brenda. Jedna od ključnih brend asocijacija je „prirodno“, stoga je u grafičkom oblikovanju fokus na ilustracijama inspiriranim herbarijima sa suvremenim, likovno bogatim i premium stilom. Spot u maniri parfemske i modne industrije predstavlja osjećaj koji će Jamnica Botanica ostaviti svaki put kad dotakne vaše okusne pupoljke.
Opis projekta
agencija
Señor
kreativna direkcija i copywriting
Vanja Blumenšajn
voditelj kreativnog odjela i copywriting
Jurica Ćorluka
junior copywriter
Lucija Drača
art direkcija
Alen Lipuš, Tomislav Šestak
senior dizajner
Tomislav Fabijanić
strateška direkcija
Iva Kaligarić
head of account
Danijela Maričević
account executive
Petra Brandt Barišić
account assistant
Gregor Bajić
suradnici
Ivan Stojiljković (režija), Aleksandar Košutić (DOP), Branimir Živković (uredništvo), Ana Šepić Šolaja, Mia Gvozdić Michl (produkcija, Centralna jedinica), Damir Žižić, Boris Miletić (fotografija), Vedran Klemens (ilustracija), Jamnica / Zvonimir Seki (direktor marketinga), Kristina Hustić (rukovoditeljica grupe proizvoda), Matea Milinović (voditeljica proizvoda)
Naručitelj
Jamnica, Zagreb
Realizirano
06/2020





Prethodni rad