Sljedeći rad
Grad Trogir KO:KE kreativna farma

Opis projekta
Novi vizualni identitet Trogira ocrtava tragove urezane u kamenu grada i njegovu jedinstvenu umjetnost svjetskih razmjera. Logotip prikazuje trilju urezanu u kamenu, kao jedan od čestih tragova koje su ostavljali srednjovjekovni majstori na katedrali sv. Lovre i crkvi sv. Ivana Krstitelja. Ona nam priča o jednostavnosti i ljepoti življenja u Trogiru i ukazuje da uz velebna zdanja, jednako inspirira i ljepota svakodnevnog života u gradu. Trogir je grad s najviše takvih tragova u cijeloj Europi – crtice, zarezi, šesterokuti, inicijali, trilje i potpisi svjedoče o svakodnevnom životu srednjovjekovnih majstora.
Opis projekta
studio
KO:KE kreativna farma
art direkcija, dizajn i ilustracija
Maja Bagić Barić (KO:KE kreativna farma)
strategija brenda i kreativna direkcija
Anja Bauer Minkara (Fabular branding
tipografija
Nikola Đurek
suradnici
Fabular branding / Petra Despot Domljanović (senior brand consultant), Stipan Rimac (brand consultant), Jelena Mezga (brand implementor), Ivan Čadež (copywriting)
Naručitelj
Grad Trogir
Realizirano
11/2019





Prethodni rad