Sljedeći rad
KUPILEK rebranding Design Bureau Izvorka Jurić
Opis projekta
Cilj rebrandinga je jasnije pozicioniranje u segment tržišta vina te približavanje proizvoda mlađim generacijama, zadržavajući postojeće. U prvi plan stavljeno je ime brenda, a sekundarno prezime Jambrešić, kao osobni “potpis” iza brenda. Zamijećeno je da korisnici nisu svjesni imena brenda, s obzirom na to da su prezime Jambrešić i brend ime bili gotovo jednako istaknuti na prijašnjoj ambalaži. Novi slogan brenda Zdravica od bobica komunicira blagodati proizvoda za zdravlje u okviru zakonskih restrikcija. Osnova vizuala su plodovi i vitice, simboli bogatstva voća i okusa, koji izlaze iz centralno pozicioniranog brenda i komuniciraju visoki udio voća u proizvodu i njegovu vrhunsku kvalitetu.
Opis projekta
kreativna i art direkcija, dizajn
Izvorka Jurić
verbalna komunikacija
Igor Poturić
prezentacijska fotografija, dizajn
Jurica Kos
Naručitelj
Ida Nova, Klanjec
Realizirano
11/2021
Prethodni rad