Sljedeći rad
DNNA mirisi za interijere Bruketa&Žinić&Grey
Opis projekta
DNNA je brend mirisa za interijer iza kojeg stoji tenisačica Donna Vekić, a čija druga strast su, uz tenis, upravo mirisi. Mirisne svijeće njezin su način nošenja s izazovima izvan terena pa je tako došla na zamisao o kreiranju linije mirisa s vlastitim potpisom. Može se reći da su to mirisi s Donninim DNK-om, odakle su autori došli do imena brenda – DNNA. Ambalaža nosi asocijaciju na tenis – kugla od čelika služi i kao čep za gašenje. Bočice su napravljene od najkvalitetnijeg murano stakla, ručno izrađene, puhane, grijane, hlađene i personalizirane. Ekološki su prihvatljive, održive i reciklabilne.
Posjeti web stranicuOpis projekta
kreativna direkcija
Ivo Payer, Davor Bruketa
umjetnička direkcija
Andrea Knapić
dizajn
Iva Pemper, Konrad Kropf, Mia Marić, Martina Marinić
copywriting
Martina Tupek, Hana Malobabić, Lara Žučko,
voditeljica produkcije
Vesna Đurašin
suradnici
DNNA: Donna i Igor Vekić (vlasnici), Brankica Vekić (suradnica), Kristina Veseličić (projektna menadžerica); Bruketa&Žinić&Grey: Roberta Kranjec (direktorica projekta), Josip Buzov, Ana Krstić (strateško planiranje), Karla Katanec, Jelena Babić (voditeljice projekta), Radovan Radičević, (voditelj DTP odjela), Andro Tasovac, (asistent u strateškom planiranju), Dragan Karanušić (DTP operator)
Naručitelj
DNNA Osijek
Realizirano
06/2021
Prethodni rad