Sljedeći rad
Sentiment 2 Nataša Mihaljčišin

Opis projekta
Elementi kojima moda barata manipuliraju naslijeđem, kanonom, angažmanom, ideologijom, komercijalizacijom, pobunom i potragom za transformacijom. Na koji način kolektivni sentiment može pronaći svoj kanal komunikacije u mediju mode i što kroz njega danas uopće može reći, a da to bude novo, svježe i modno zanimljivo? Postoji li u našoj osobnoj povijesti tako idilično ishodište koje smo spremni reanimirati u kontekstu traganja za identitetom koji zaziva bliskost, razgovor, strpljenje, dodir i naivnu zaigranost, i u svemu tome isplativu neponovljivost? Osnovna intencija sentimentalizacije odijevanja je, u neku ruku, i osvještavanje vrijednosti ručnog rada i njegovo repozicioniranje u modnom sustavu.
Opis projekta
dizajn i koncepcija
Nataša Mihaljčišin
suradnici
Marija Milin (fotografija), Milena Maršić (frizura), Saša Joković (šminka), Eva Ljubić (model)
Realizirano
10/2019





Prethodni rad