Sljedeći rad
MADE IN 2.0 Oaza

Opis projekta
Vizualni identitet MADE IN Platforme za suvremeni obrt i dizajn odgovara drugom ciklusu projekta, koji se fokusira na prirodu i prirodne resurse. Ključni vizualni elementi uključuju apstraktne fotografije prirode, djelomično ručno izrađene korištenjem tehnološke greške automatskog panoramskog spajanja na pametnim telefonima. Fotografije su kombinirane sa suvremenim primarnim pismom Manuka (Klim Foundry) i sekundarnim pismom Editorial (Pangram Pangram), u raznim međuodnosima. Obzirom na složenost projekta, koji obuhvaća različite prezentacijske formate i upotrebe, kao i brojne partnerske organizacije, vizualni identitet je dizajniran da bude vrlo fleksibilan, omogućujući različite primjene.
Posjeti web stranicuOpis projekta
kreativna direkcija
Maja Kolar, Ivana Borovnjak
dizajn vizualnog identiteta
Ivana Borovnjak, Tina Ivezić
suradnici
Ana Kuntarič (social media content manager); Bien studio: Silvia Marinčić, Mihael Miklošić (UX&UI dizajn) / Anja Grgić (projektni menadžment, web); North2: Osman Ajkić, Kristijan Škrlin (razvoj web stranica); Vedran Husremović, Matej Subotić, Luka Karlin, Inês Silva Sá, Tanja Kanazir, Borut Brozović, Valentina Botica (Filmaktiv), Susanne Ehnert, Klaudia Koch, Oliver Killig, Nemanja Knežević, Tanja Drobnjak, Andrija Dinulović, Alen Karamehić (fotografija, video)
Naručitelj
MADE IN Platforma za suvremeni obrt i dizajn: Oaza, MAO – Muzej arhitekture i dizajna Ljubljana, MUO – Muzej za umjetnost i obrt Zagreb, Nova
Iskra Beograd, Center Rog Ljubljana, Drugo more Rijeka, WHZ University of Applied Sciences Zwickau, MGZ – Muzej grada Zenice, SKD – Državne umjetničke kolekcije Dresden, Muzej dekorativnih umjetnosti, Passa ao Futuro Lisabon
Realizirano
04/2023
Prethodni rad